Thursday, January 20, 2011

~ em0si terlampau !!! ~


askum....,
erm..ari nie emosi tol2 x lh kawal..ngn bdn x chat nyer lg..ngn slah faham ngn E  ='( .arghh..stress tol..aku da cube tok jd yg terbaik..jujur..setia...aku x pnh nk pk org lain...aku nk jgk d syangi..d cintai..cm org lain...wlupn da dkt 5 thn aku knl...wlupn mcm2 yg terjadi..aku ttp cintakn E...ap yg aku kne wt...sabar..n sabar...kadang2..lam 1 hubungan mcm halangan yg jd..aku tkt satu ari nanti..aku x mampu nk bertahan dan aku sendirian...aku hanya mampu berserah...aku berusaha...yg menentukan  Yang Maha Esa...aku slalu berdoa..supaya hubungan aku ngn E akan kekal dan d berkati...kuat kan semagat aku tok teruskan khidupan yg akan dtg..sbb aku x tau ap yg akan terjd...mcm roda..ad mase kite berada di atas..ad mase kte berada d bawah.. cay0k2 FARHANA..!!!!!

No comments:

Post a Comment