Thursday, February 3, 2011

~ trip t0 jln tar.. ~


hehe..d sbb kn ari nie CNY..so aku n mama,uty n nrl g jln tar..sj jln2...sbb nyer x jd lik kg..x tau la np..tp ok gk..x der la kne wt keje byk..kekeke....jln punye jln..kte org singgah mkn ikan bakar kat sblh mydin..ramai la org...png pale aku..ngn mat b****a nyer...i***n nyer...adoi...da cm diorg nyer tmpat jer....d sbb kn x mkn lg dr uma..aku lpa giler..mkn la bihun sup....yg aku bengang nyer ngn org yg jual tu...

aku : kak sy nk bihun sup nie ye (aku da pgg da mangkuk bihun nie )
tukang jual : ye...etu mee sup..bkn bihun...
aku : x la..ni bihun..(dlm ati..aku tau la aku yg pgg mangkuk bihun ni..)
tukang jual : bukan..etu mee..adk nk bihun kan..?
aku : akk nie bihun cbe akk tgk (smbil aku tunjuk kat die trg2...)
tukang jual : oh ye.. nk kuah soto @ sup (muke bengang jer )
aku : sy nk kuah sup ( da terang2 aku ckp nk bihun sup...lh lk g tnyee aku nk kuah soto @ sup...)

*moral of the story...bkk tinge besa2 ok...

No comments:

Post a Comment